fbpx

Facebook a Google ads

by Ondrej Krivuš

Facebook ads

Facebookovým kampaniam sa venujem od roku 2015 a musím priznať že je to moja najväčšia srdcovka z platených reklamných systémov od google až po rôzne systémy na programatický nákup ako napríklad Adform.

Čo sa týka display kampani, tak vždy ( pokiaľ sa bavíme o akvizícii ) mam s facebook kampaňami najlepšie úspechy. Za tu dobu som spojil všetky skúsenosti a vedomosti a vytvoril si vlastný systém ako tvoriť stratégiu. Medzi kampane na ktoré som najviac hrdý patria kampane pre Profesia.sk v roku 2019, kampaň pre Martina Pomfyho počas prvého roka pandémie a najaktuálnejšie Flowersdrive by Laskykvet. 

Pokiaľ váhate ci Facebook kampane potrebujete alebo potrebujete upriamiť svoju pozornosť niekde inde,  neváhajte sa mi ozvať a môžeme si prejsť všetky výhody alebo nevýhody, ktoré tato platforma prináša. Aby sme sa pochopili ako to myslím, na Facebooku sú produkty, ktoré sú obmedzene alebo zakázane, stačí ak mate na eshope jeden zakázaný produkt a môžete sa rozlúčiť s platenou reklamou na FB a neustále budete bojovať so zablokovaným reklamným účtom.  

CENA Facebook ads – Pokiaľ sa jedna o always on komunikáciu, tu začína mesačný paušál od 300eur. Jednorazove kampane je potrebne naceňovať individuálne podľa rozsahu.

ukážka facebook REKLAMY

Pri Facebookovej reklame je pre mňa možnosť spraviť si vlastné fotografie je na nezaplatenie. Dokážem si sám vytvoriť ideálny podklad pre kampaň a prispôsobiť kompozíciu fotky každému formátu, ktorý použijem.

Facebook reklama

Google ads

google ads

Keď povieme google ads, väčšina ľudí si predstaví hneď reklamy vo vyhľadávaní. Google je však platforma, ktorá nám ponúka ďaleko viac možnosti, google display network ( GDN ), video youtube reklama, shopping ads a discovery. To sa bavíme o placementoch a formátoch, resp kde a ako sa reklama zobrazuje.

Samozrejme reklama vo vyhľadávaní je najpoužívanejšou formou reklamy, doplnená väčšinou o retargeting GDN a youtube. Pokiaľ to pri performance kampaniach vychádza, pridávajú sa aj ostatne formáty, pri brandových kampaniach sú väčšinou automaticky súčasťou mediamixu.

(mala poznámka: brandové kampane som myslel brand awarenes, pre google ads špecialistu je brandová kampaň – search kampaň cielená na kľúčové slová okolo názvu značky)

CENA Google ads – rovnako ako pri facebook reklame, pokiaľ sa jedna o always on komunikáciu, tu začína mesačný paušál od 300eur. Jednorazove kampane je potrebne naceňovať individuálne podľa rozsahu.

 

KONTAKT

Ondrej Krivuš

Mobil:

+421 918 845 950

E-mail:

ondrej.krivus@amavera.sk

13 + 7 =